Wilde Vaart

De Wilde Vaart is de groep van 16 tot 18 jaar. Zij hebben opkomst van 9:30 tot 12:00 uur.  De Wilde Vaart heeft begeleiding die ze op weg helpt en bij wie ze terecht kunnen met vragen.

De Wilde Vaart is voornamelijk zelf verantwoordelijk voor hun eigen programma.

Daarnaast neemt de Wilde Vaart een stuk van het bootonderhoud voor hun rekening.

Om contact op te nemen met de teamleider van de Wilde Vaart kunt u hieronder het formulier invullen.

Scouting Loevestein2 days ago
    Aanstaande zaterdag (30 maart) is het onze vriendjes- en vriendinnetjesdag!

Weet jij al wie je meeneemt naar de scouting?

Ook als je nog geen lid bent of nog niemand kent, ben je van harte welkom. Kom dan zaterdag een opkomst meedoen met jouw leeftijdsgenoten. Misschien maak je dan snel nieuwe vriendjes.
    Scouting Loevestein2 weeks ago
    Een spreekbeurt houden over Scouting? Pak het handig aan het met speciale spreekbeurtpakket! Speciaal voor welpen en scouts is er allerlei informatie over Scouting. Ook handig voor werkstukken! Check het hier πŸ‘‰ bit.ly/3mP0sRw
    Scouting Loevestein2 weeks ago
    Vanwege winterkamp en een cursusdag voor leiding is er de komende twee zaterdagen (16 maart en 23 maart) geen opkomst!
    Scouting Loevestein3 weeks ago
    Scouting Loevestein heeft nog plek voor nieuwe leden!
    Op zaterdag 30 maart organiseren we vriendjes en vriendinnetjes dag.
    Ben jij benieuwd wat wij iedere week doen? Kom dan een opkomst mee draaien! Misschien maak je dan snel nieuwe vriendjes.

Zie meer info in onderstaande afbeeldingen.
    Scouting Loevestein3 weeks ago
    Vandaag hebben de welpen bloemenzaadjes gezaaid voor mooie bloemen in onze boot!🌼🌸

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and