Bevers

De Bevers zijn kinderen in de leeftijdsgroep van 5 tot 7 jaar. Ze hebben elke zaterdagmiddag opkomst van 14:00 tot 16.00 uur.

Zij spelen het Scoutingspel volgens het thema โ€˜Hotsjietonia. In het dorp Hotsjietonia is de hoofdpersoon het kind Stuiter. Stuiter speelt met vriendjes in het dorp Hotsjietonia en hij beleeft met hen allerlei avonturen. De andere spelfiguren zijn de inwoners van het dorp. Rond Stuiter en de anderen doen de Bevers allerlei activiteiten, zoals: knutselen, hutten bouwen, de natuur ontdekken enverschillende spelletjes.

De bevers gaan 2 keer per jaar op kamp. In de winter is dat 1 nachtje en โ€™s zomers gaan de bevers zelfs 2 nachtjes op kamp. De kampen worden meestal op het veld bij ons clubhuis in Woudrichem gehouden.

Om contact op te nemen met de teamleider van de Bevers kunt u hieronder het formulier invullen.

Scouting Loevestein2 days ago
    Lekker aan de slag gaan? Bij ons leer je allerlei leuke skills die een leven lang meegaan!๐Ÿ’ช๐ŸŒฟ

Kom gratis drie keer kijken! We zien je snel. ๐ŸŒŸ
    Scouting Loevestein1 week ago
    ๐ŸŽ‰ Geweldig nieuws! We hebben een nieuwe voorzitter voor onze scouting! ๐ŸŒŸ

In de krant staat hierover een mooi stuk geschreven. ๐Ÿ“ฐ #Scouting #NieuweVoorzitter #Ontwikkelingengroei ๐ŸŒฑโœจ

Scouting Loevestein2 weeks ago
    Onze nieuwe voorzitter Roy vertelt je graag over de verschillende groepen en wat er zo leuk is aan de verschillende activiteiten bij de scouting! ๐Ÿ™Œ

Wil je een keer langskomen? Bekijk dan onze website, neem contact op of stuur een bericht.

We zien je daar! ๐Ÿ•๏ธ

#woudrichem #woudrichemvesting #scouting #scoutingwoudrichem #woerkum
    Scouting Loevestein4 weeks ago
    De dolfijnen hadden ook een leuke middag!๐Ÿฐ๐Ÿฃ We hebben veel vriendjes en vriendinnetjes gezien.

Als je heel enthousiast bent geworden dan zien we je graag volgende week weer๐Ÿ˜„
    Scouting Loevestein4 weeks ago
    Vandaag is het vriendjes- en vriendinnetjesdag! De welpen hebben een paasmandje geknutseld en hebben chocolade paaseieren gezocht.โœ‚๏ธ๐Ÿชบ
    Scouting Loevestein1 month ago
    Aanstaande zaterdag (30 maart) is het onze vriendjes- en vriendinnetjesdag!

Weet jij al wie je meeneemt naar de scouting?

Ook als je nog geen lid bent of nog niemand kent, ben je van harte welkom. Kom dan zaterdag een opkomst meedoen met jouw leeftijdsgenoten. Misschien maak je dan snel nieuwe vriendjes.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and
    Terms of Service apply.